Sep 21 2012

De reis begint: toch naar IDFA!

De verhalen van Paul, Leon, Kay, Julien, Peter John, Mark, Sebastiaan en Joannes gaan hun reis over de wereld beginnen.
Eerder vertelden we via de social media dat Frozen Kids niet geselecteerd was voor het hoofdprogramma van het festival maar gisteren kregen we bericht dat IDFA, naar nu blijkt Frozen Kids wel opneemt voor de DOCS for SALE online catalogus van het festival. Dat is “The leading global market for creative documentaires”. De plek in het festival waar professionals van over de gehele wereld elkaar ontmoeten om “the most challenging, innovative and entertaining documentaries from the world’s leading filmmakers, producers and broadcasters” te kunnen zien en afspraken voor uitzending te kunnen maken. http://www.idfa.nl/industry/markets-funding/docs-for-sale/about-docs-for-sale.aspx
Cees Franke zal met Frozen Kids van 16 – 23 November in Arti et Amicitiae (Rokin 112, Amsterdam) aanwezig zijn en zo in contact kunnen komen met “more than 250 TV buyers, sales agents, distributors and festival programmers”

En dat is na de aanvankelijke teleurstelling over het niet geselecteerd zijn voor het hoofdprogramma toch een succes en een uitgelezen kans voor Frozen Kids!
Binnenkort volgt meer nieuws over hoe het gaat met Frozen Kids en zijn reis de wereld in.

Share

Alibi3col theme by Themocracy